Najčastejšie otázky

Ako nakupovať?

Ak máte záujem o konkrétny tovar, je najrýchlejším spôsobom k jeho nájdeniu použiť vyhľadávanie prostredníctvom poľa Vyhľadať.
Kompletná ponuka tovaru je uvedená vo vodorovnom menu a je rozčlenená do podkategórií.
Detailné informácie o produkte zobrazíte kliknutím na jeho obrázok (miniatúru produktu).
V priebehu objednávania máte navrchu stránky prehľad o tom, aká je aktuálna hodnota Vášho nákupu.

 

Cena dopravy po slovenské republike

Pri platbe vopred na účet: dopravné 6 €
Pri platbe na dobierku (platba pri prevzatí): dopravné 6 € + 2 € dobierka - Celkom 8 €
Zásielky odosielame z nášho skladu, ktorý sa nachádza v Českej republike - Doručenie zásielky do pracovných dní.

 

Prihlásiť sa môžete ako

Nový zákazník.
V druhom kroku nákupného košíka vyplníte osobné údaje potrebné na doručenie objednávky.
Registrovaný zákazník, ak ste už u nás nakupovali a zaregistrovali ste sa pod svojím heslom.
Vyplňte meno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávke.
V prípade, že ste heslo zabudli, pošleme vám ho na e-mail, pod ktorým ste sa registrovali.
Prihlasovacie meno nám umožňuje identifikovať Vás pri ďalšej objednávke.
V druhom kroku nákupného košíka, môžete zvoliť, že ste už registrovaný zákazník
E-mail a telefón slúži pre všetku komunikáciu ohľadom vašej objednávky, preto je nevyhnutné ich správne vyplniť.

 

Dokončenie objednávky

Pred odoslaním objednávky je vám k dispozícii jej kompletné zhrnutie.
Tu vidíte všetok objednaný tovar, počet kusov, celkovú cenu, cenu za dopravu, adresu pre doručenie a fakturačnú adresu.
Ak sú všetky údaje v poriadku, dokončite objednávku stlačením tlačidla Odoslať objednávku.

 

V prípade, že si neviete rady neváhajte sa na nás obrátiť. Radi Vám s nákupom pomôžeme.

 

Zaplatil som tovar prevodom na účet, za ako dlho mi bude tovar doručený?

Tovar Vám bude pripravené a odoslaný ihneď po pripísaní peňazí na náš účet.
Najneskôr však do troch pracovných dní po obdržaní platby.
Pokiaľ tovar nie je na sklade, podáme Vám správu o náhradnom plnení či Vám po dohode vrátime peniaze späť.

 

Zvolil som platbu na dobierku, kedy mi bude tovar doručený?

Všetok tovar máme vo vlastnom sklade v SR.
Pokiaľ je tovar skladom, bude odoslaný ihneď najneskôr však nasledujúci deň po vytvorení objednávky.
V krajných situáciách môže nastať chyba pri skladových zásobách, ale nebojte sa budete včas informovaní o náhradným plnením, prípadne zľavou, alebo darčekom za čakaciu dobu na vybraný produkt.

 

Ako môžem tovar reklamovať?

Adresa pro zasílání reklamací: 

Balentes Group Czech s.r.o.

Husova 636/33

České Budějovice

370 05

IČO: 06502008

DIČ: CZ06502008

Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.

Zboží nezasílejte na fakturační adresu, nebude převzato.

Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde: reklamační protokol a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím a fakturou o koupi.


Peniaze za reklamovaný tovar zasielame bankovým prevodom do 14 dní od doručenia reklamovaného tovaru.
Beh lehoty na vybavenie reklamácií je pozastavený v prípade, že sme neobdržali všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie (časti tovaru, iných podkladov a pod.).

Odoslal som objednávku, ale neprišiel mi e-mail

Môže sa stať, že Vám e-mail s vašou objednávkou zostane v nevyžiadanej pošte (spamu), hromadné pošte.
Ak teda nemáte e-mail v doručenej pošte, pozrite sa prosím do nevyžiadanej pošty a presuňte si tento e-mail do doručenej pošty.

 

Ďakujeme.