Najčastejšie otázky

Ako nakupovať?

Ak máte záujem o konkrétny tovar, je najrýchlejším spôsobom k jeho nájdeniu použiť vyhľadávanie prostredníctvom poľa Vyhľadať.
Kompletná ponuka tovaru je uvedená vo vodorovnom menu a je rozčlenená do podkategórií.
Detailné informácie o produkte zobrazíte kliknutím na jeho obrázok (miniatúru produktu).
V priebehu objednávania máte navrchu stránky prehľad o tom, aká je aktuálna hodnota Vášho nákupu.

 

Cena dopravy po Slovenské Republice:

Pri platbe vopred na účet: dopravné 4 €
Pri platbe na dobierku (platba pri prevzatí): dopravné 4 € + 1 € doběrečné - Celkom 5 €

 

Prihlásiť sa môžete ako

Nový zákazník.
V druhom kroku nákupného košíka vyplníte osobné údaje potrebné na doručenie objednávky.
Registrovaný zákazník, ak ste už u nás nakupovali a zaregistrovali ste sa pod svojím heslom.
Vyplňte meno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávke.
V prípade, že ste heslo zabudli, pošleme vám ho na e-mail, pod ktorým ste sa registrovali.
Prihlasovacie meno nám umožňuje identifikovať Vás pri ďalšej objednávke.
V druhom kroku nákupného košíka, môžete zvoliť, že ste už registrovaný zákazník
E-mail a telefón slúži pre všetku komunikáciu ohľadom vašej objednávky, preto je nevyhnutné ich správne vyplniť.

 

dokončenie objednávky

Pred odoslaním objednávky je vám k dispozícii jej kompletné zhrnutie.
Tu vidíte všetok objednaný tovar, počet kusov, celkovú cenu, cenu za dopravu, adresu pre doručenie a fakturačnú adresu.
Ak sú všetky údaje v poriadku, dokončite objednávku stlačením tlačidla Odoslať objednávku.

 

V prípade, že si neviete rady neváhajte sa na nás obrátiť. Radi Vám s nákupom pomôžeme.

 

Zaplatil som tovar prevodom na účet, za ako dlho mi bude tovar doručený?

Tovar Vám bude pripravené a odoslaný ihneď po pripísaní peňazí na náš účet.
Najneskôr však do troch pracovných dní po obdržaní platby.
Pokiaľ tovar nie je na sklade, podáme Vám správu o náhradnom plnení či Vám po dohode vrátime peniaze späť.

 

Zvolil som platbu na dobierku, kedy mi bude tovar doručený?

Všetok tovar máme vo vlastnom sklade.
Pokiaľ je tovar skladom, bude odoslaný ihneď najneskôr však nasledujúci deň po vytvorení objednávky.
V krajných situáciách môže nastať chyba pri skladových zásobách, ale nebojte sa budete včas informovaní o náhradným plnením, prípadne zľavou, alebo darčekom za čakaciu dobu na vybraný produkt.

 

Ako môžem tovar reklamovať?

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Globalmall s.r.o.

Třešňová 2131/21

Suché Vrbné

PSČ: 370 06

Česká Republika

IČO: 06502008

DIČ: CZ06502008

 

Tovar nezasielajte na dobierku, nebude prevzatý.
Tovar neposielajte na fakturačnú adresu, nebude prevzatý.
Pre uplatnenie reklamácie je nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý stiahnete tu: Vrácení - Reklamace a zaslať späť spolu s reklamovaným tovarom a faktúrou o kúpe.
Peniaze za reklamovaný tovar zasielame bankovým prevodom do 14 dní od doručenia reklamovaného tovaru.
Beh lehoty na vybavenie reklamácií je pozastavený v prípade, že sme neobdržali všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie (časti tovaru, iných podkladov a pod.).

 

Odoslal som objednávku, ale neprišiel mi e-mail

Môže sa stať, že Vám e-mail s vašou objednávkou zostane v nevyžiadanej pošte (spamu), hromadné pošte.
Ak teda nemáte e-mail v doručenej pošte, pozrite sa prosím do nevyžiadanej pošty a presuňte si tento e-mail do doručenej pošty.

 

Ďakujeme.